مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-14ورزشي

احتمال حضور نیافتن تیم حافظ ساری در دیدار مقابل مس سونگون


ساروی ها در هفته نهم لیگ برتر فوتسال، روز یک شنبه مهمان مس سونگون خواهند بود و با توجه به چهار روز تعطیلی تمرینات و قدرت حریف،کار بسیار سختی در این بازی دارند و اگر تا عصر امروز ( جمعه ) پولی به حساب بازیکنان واریز نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مشکلات مالی تیم فوتسال حافظ ساری در ماه های اخیر بارها توسط بازیکنان و سرمربی پیشین مطرح شده بود و این بار پس از سرمربی مستعفی، کاسه صبر بازیکنان تیم نیز بالاخره لبریز شد.

با جدایی مصطفی نظری و برتری در دیدار گذشته مقابل شهرداری ساوه که نخستین پیروزی ساروی ها در فصل جدید لیگ برتر به شمار می رفت، به نظر می رسید که مدیران حافظ ساری به تعهدات مالی خود عمل کنند اما همچنان خبری از شارژ مالی نشده است.

این اعتصاب در حالی ادامه دار شده که بازیکنان تیم روزهاست منتظر مانده اند تا پیامک واریز را بینند تا راضی شوند به تمرینات بازگردند.

البته تعویق در هفته نهم لیگ برتر به علت حضور تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت های آسیا، فرصت مناسبی برای این نوع اعتراض برای بازیکنان حافظ ساری شد و آنها با استفاده از این موقعیت اعتراض خود را با تعطیل کردن تمرین به گوش مدیران تیم رساندند.

با این حال ساروی ها در هفته نهم لیگ برتر فوتسال، روز یک شنبه مهمان مس سونگون خواهند بود و با توجه به چهار روز تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور نیافتن تیم حافظ ساری در دیدار مقابل مس سونگون

احتمال حضور نیافتن تیم حافظ ساری در دیدار مقابل مس سونگون