مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-18بين الملل

حوادث هولناک غزه لکه ننگی در تاریخ جنایتکاران است


شهردار اهواز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: سازمان ملل و دیگر سازمان های جهانی و نهادهای بین المللی باید بدانند این حادثه هولناک و تلخ لکه ننگی بر صفحه تاریخ جنایتکاران خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: سازمان ملل و دیگر سازمان های جهانی و نهادهای بین المللی باید بدانند این حادثه هولناک و تلخ لکه ننگی بر صفحه تاریخ جنایتکاران خواهد بود.

رضا امینی در جلسه ویژه شورای شهر اهواز برای اعلام انزجار از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی که امروز (26 مهرماه) با حضور شهردار اهواز و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت جمع زیادی از مردم مظلوم، بی پناه و ستم دیده مردم غزه، اظهار کرد: شهادت این مردم مظلوم به دست رژیم کودک کش، وحشی صفت و غاصب صهیونیست و با هدایت آمریکای جنایتکار بوده است که دل همه را به درد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز جمع شدیم تا انزجاز خود از این رفتار وحشی صفت این غاصبان سرزمین اشغالی با بیش از 70 سال اشغالگری، جرم، جنایت و نسل کشی را اعلام کنیم و بگوییم امت اسلامی با وجود این کشتن ها و جنایات هولناک، برای محو اسراییل از صفحه روزگار منسجم تر و قوی تر و با انگیزه تر خواهد شد و این پیام حضرت امام(ره) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث هولناک غزه لکه ننگی در تاریخ جنایتکاران است

حوادث هولناک غزه لکه ننگی در تاریخ جنایتکاران است