مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-09اقتصادي

مددجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد صاحب خانه می شوند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ارتباط با ساخت مسکن برای مددجویان روستایی نیز گفت: ما در گفت وگوهای پیشین اعلام کردیم تا پایان سال 1402 در تمامی روستاهای کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد خانوار شامل 28 هزار و 548 مددجو است که در نقاط مختلف استان ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد برنامه های مختلفی برای توانمندسازی مددجویان روستایی اجرا می ‎کند، گفت: کمک به توسعه اقتصادی روستاییان از طریق ایجاد طرح ‎های اشتغالزایی به ویژه در حوزه مشاغل بومی از جمله اقدامات کمیته امداد در این مناطق است.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در روستاها و مناطق محروم بیان کرد: در قالب این طرح انرژی برق تولیدی از هر پنل خورشیدی نصب شده در روستاهای استان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خریداری و وارد مدار می شود.

صالحی در ارتباط با ساخت مسکن برای مددجویان روستایی نیز گفت: ما در گفت وگوهای پیشین اعلام کردیم تا پایان سال 1402 در تمامی روستاهای کشور، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد صاحب خانه خواهند شد و به تعبیری در تلاشیم تا پایان این سال به وعده خود در قبال روستاییان عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد صاحب خانه می شوند

مددجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد صاحب خانه می شوند