مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-21سياسي

وظیفه حاکمیت تقویت جنبه ملکوتی هنر و فرهنگ است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه وظیفه حاکمیت را تقویت جنبه ملکوتی هنر و فرهنگ دانست و گفت: حاکمیت باید نقش خود را در فضای فرهنگی و رشد هنر ملکوتی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: نبرد بین خیر و شر راهکاری ست که در تمامی مسائل دنیا دیده می شود و امروزه هم براساس آن پیش می رود، چرا که همواره تمدن ها تلاش کرده اند تمدن های قوی را کنار بزنند.

وی از اتفاقات فلسطین به عنوان نبرد تمدنی یاد کرد و ادامه داد: در بین نبرد تمدن ها امروز تمدنی به نام دموکراسی بر دنیا سیطره پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به انقلاب ایران، افزود: در سال 1357 حرکتی به نام انقلاب در ایران آغاز و حرف ها و الگوهای جدیدی ارائه شد، البته این انقلاب هنوز در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: هر تمدنی مقدمه ایی به نام فرهنگ دارد، اگر تعداد زیادی از انسان ها را در سرزمینی در کنار هم قرار دهیم آن ها می توانند تمدنی را شکل دهند؛ امروزه بهترین های همین جامعه که لقب شهید را دارند، محصول همان فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه حاکمیت تقویت جنبه ملکوتی هنر و فرهنگ است

وظیفه حاکمیت تقویت جنبه ملکوتی هنر و فرهنگ است