مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-30حوادث

پایان فعالیت داروخانه اینستاگرامی با کشف 30 هزار داروی فاسد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش داروهای کم یاب و غیرمجاز تاریخ مصرف گذشته از طریق این صفحه کرده بود، - رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش داروهای کم یاب و غیرمجاز تاریخ مصرف گذشته از طریق این صفحه کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب کرده بود، مورد مشاهده قرار گرفت.

در همین راستا نیز افسران سایبری پلیس فتای پایتخت اقدامات ویژه خود را در این خصوص آغاز کردند و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم، پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب از محل دستگیری وی کشف شد.

رییس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه داروهای کشف شده به هیچ عنوان قابلیت استفاده نداشته و تاریخ مصرفشان حدود پنج سال پیش به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فعالیت داروخانه اینستاگرامی با کشف 30 هزار داروی فاسد

پایان فعالیت داروخانه اینستاگرامی با کشف 30 هزار داروی فاسد