مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-05اقتصادي

هفت روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


استاندار هرمزگان از اتصال هفت روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: ایجاد امکان اتصال این روستاها با اجرای 240 میلیارد ریال طرح جدید در روستاهای کمتر برخوردار انجام شده است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از اتصال هفت روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: ایجاد امکان اتصال این روستاها با اجرای 240 میلیارد ریال طرح جدید در روستاهای کمتر برخوردار انجام شده است.

مهدی دوستی ظهر پنجشنبه (سیزدهم مهرماه) با اشاره به تلاش دولت جهت برخورداری روستاهای استان از امکان اتصال به شبکه اینترنت، افزود: درمار، گهردو، کلیبی، بیدوبیه و حاجی آباد، چاه میر و چاه گز هفت روستایی هستند که به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی ادامه داد: روستای درمار از توابع شهرستان بشاگرد و روستای حاجی آباد از توابع شهرستان میناب هر کدام با 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: روستای گُهَردو از توابع شهرستان سیریک با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای کلیبی از توابع میناب با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای بیدوییه کجین، چاه میر و چاه گز از توابع حاجی آباد با 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت مخابرات از امکان اتصال به شبکه اینترنت برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

هفت روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند