مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-13سياسي

خروش تبریزی ها برای حمایت از مقاومت+فیلم


مردم ولایت مدار تبریز در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیسم و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین، در تبریز راهپیمایی کردند.

-   مردم انقلابی تبریز با تجمع در میدان ساعت و سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسراییل فریاد زدند.

شعار ماندگار ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می شود.

گزارش فارس حاکی است،  عملیات پیچیده ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط  صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

    زلزله ویرانگر یوم الله 15 مهر، شکست مفتضحانـه  اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غده سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیر کننده و استراتژیک در قلب سرزمین های اشغالی، تمام معادلات در صحنه نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف  در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش تبریزی ها برای حمایت از مقاومت+فیلم

خروش تبریزی ها برای حمایت از مقاومت+فیلم