مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-20اجتماعي

رهاسازی یک بهله دلیجه در زیستگاه های آزاد نایین


رییس اداره حفاظت محیط زیست نایین از بازگرداندن و رهاسازی یک بهله دلیجه پس از تیمارداری و درمان به طبیعت این شهرستان خبر داد.

- علیرضا رضایی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در گفت وگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: یک بهله دلیجه که دو هفته پیش، به دلیل مصدومیت توسط یکی از دوستداران محیط زیست تحویل این اداره شده بود، پس از مراقبت و تیمار و اطمینان از وضعیت سلامت کامل، در زیستگاه های آزاد این شهرستان رهاسازی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این اداره، آموزش حفاظت از گونه های جانوری منطقه برای مردم و دوستداران محیط زیست است، گفت: این پرنده شکاری در یکی از روستاهای گردنه ملااحمد توسط یک دانش آموز، پیدا شد و پس نگهداری و انجام مراقبت های اولیه  تحویل به اداره شده که برای درمان و نگه داری تخصصی به مرکز خصوصی تیمارداری پرندگان شکاری تحویل داده شد.

رضایی ضمن قدردانی از شهروندان حامی حیات وحش، بیان کرد: حفاظت از ذخایر جانوری و حیات وحش جز با همکاری مردم میسر نیست و در سایه این حمایت ها می توانیم در آینده شاهد پایداری تنوع زیستی ارزشمند شهرستان نایین باشیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نایین با اشاره به اینکه تعداد قابل توجه ای از این پرندگان در بخش مرکزی شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: از مردم، همیاران و دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک بهله دلیجه در زیستگاه های آزاد نایین

رهاسازی یک بهله دلیجه در زیستگاه های آزاد نایین