مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-15سياسي

ضرورت نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های قزوین


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تربیت فرزندان زیر هفت سال در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های استان ضروری است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تربیت فرزندان زیر هفت سال در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های استان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبری علیخانی در حاشیه بازدید از یکی از مهدکودک های استان قزوین، اظهار کرد: تربیت فرزندان زیر هفت سال در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های استان ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: به منظور استفاده از همه ظرفیت ها، طرح مهد مساجد از طرف دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین در حال پیگیری است، در این طرح از ظرفیت مساجد در امر بازی و امور تربیتی کودکان بهره می بریم و برنامه های کابردی مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: پرورش استعدادهای کودکان همراه با بازی، الگوسازی برای خانه بازی های سطح شهر با توجه به آسیب های موجود در این بخش، ایجاد روحیه شادی و نشاط در کودکان، ایجاد علاقه به حضور در مساجد و آسودگی والدین در پرداختن به کارهای عبادی در مساجد از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های قزوین

ضرورت نظارت و ساماندهی وضعیت مهدکودک های قزوین