مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-15حوادث

اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور کندوان


بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی جاده کوهستانی کندوان اختصاص یافت.

‎ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جاده کرج - چالوس به طول حدود 160 کیلومتر از آنجایی که نیمی از آن در حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس واقع شده و به کندوان شهرت دارد از دیرباز تاکنون این محور به علت گذر از میان رشته کوه های صخره ای البرز در نقاطی آبستن حوادثی نظیر ریزش سنگ و رانش کوه بوده و بر اثر این حوادث غم انگیز شمار زیادی از عابران سواره را به کام مرگ کشانده است.

اگرچه در تابستان امسال به صورت دوره ای چندین بار عملیات لق گیری سنگ ها در نقاطی نظیر کمر زرد و هریجان انجام گرفت، منتهی به علت آمد و شد زیاد خودروها فرصت برای ایمن سازی کامل مسیر فراهم نشد.

اعتبار ایمن سازی کامل این محور با انعقاد قرارداد با 2 پیمانکار انجام گرفته و امضا شده و از روز دوشنبه هفته جاری عملیات نصب گالری، فنس کشی و لق گیری سنگ ها در این محور آغاز می شود.

اطلاع رسانی لازم در هفته پیش برای اعمال محدودیت ترافیکی و انسداد مسیر در برخی از روزهای هفته به مدت یک ماه انجام گرفته و از این بابت برای عملیاتی شدن این طرح مشکلی برای پیمانکاران وجود ندارد.

طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس این محور از 23 مهر ماه تا 24 آبان ماه سال جاری در ساعاتی از روز برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور کندوان

اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور کندوان