مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-26سياسي

800 کوچه در شهر قم به تصاویر شهدا مزین شد


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح کوچه های آسمانی، گفت: تاکنون بیش از 800 معبر در شهر قم به تابلوهای مزین به تصاویر و کد هویتی شهدا مزین شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح کوچه های آسمانی، گفت: تاکنون بیش از 800 معبر در شهر قم به تابلوهای مزین به تصاویر و کد هویتی شهدا مزین شده است.

مهدی کلانترزاده امروز سه شنبه چهارم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری سومین مرحله از اجرای طرح کوچه های آسمانی که در سالن جلسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: مشارکت در برگزاری یادواره های شهدا، ایجاد امکانات عمومی و نام گذاری آنها بر مبنای ترویج این فرهنگ نظیر بوستان ها، موزه ها، مراکز فرهنگی، حمایت از پروژه های فرهنگی، برگزاری رویدادهای تبلیغی و آموزشی، ایجاد نمادها و نقش آفرینی در رویدادهای همسو با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهبردهایی است که مدیریت شهری قم در همین راستا در دستور کار خود دارد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نشان از ایستادگی در مقابل ظلم، شجاعت در دفاع از اصول انسانی، و عشق به وطن دارد و این ارزش ها به ما یادآوری می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کوچه در شهر قم به تصاویر شهدا مزین شد

800 کوچه در شهر قم به تصاویر شهدا مزین شد