مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-07حوادث

هلاکت 2 شرور مسلح در خراسان جنوبی با درگیری مسلحانه


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی استان در منطقه کویری حلوان شهرستان طبس 2 شرور مسلح به هلاکت رسید و 240 کیلو تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان  قاچاقچیان مواد مخدر در بخش های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

  وی بیان داشت: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اجرای طرح های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، 2 دستگاه موتورسیکلت تیزرو با 4 نفر از اشرار مسلح را در محور کویری  طبس به یزد منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم مأموران پلیس، 2 شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

    سردار شجاعی نسب با بیان اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری اشرار متواری شده نیز ادامه دارد؛ تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 2 شرور مسلح در خراسان جنوبی با درگیری مسلحانه

هلاکت 2 شرور مسلح در خراسان جنوبی با درگیری مسلحانه