مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 00:252023-09-27سياسي

«انقلاب» با 124 موشک کروز!


چرا انقلاب فضاحت بار آمریکایی زن، زندگی، آزادی در ایران مثل لیبی نشد و برعکس پول های ایران آزاد و در تمام مجامع اقتصادی – سیاسی منطقه ای و بین المللی از او استقبال شد؟ چون ملت ایران فریب لبخندهای آمریکا را نمی خورد و با تکیه بر توانمندی ها و جوانانش در .

- چرا انقلاب فضاحت بار آمریکایی زن، زندگی، آزادی در ایران مثل لیبی نشد و برعکس پول های ایران آزاد و در تمام مجامع اقتصادی – سیاسی منطقه ای و بین المللی از او استقبال شد؟ چون ملت ایران فریب لبخندهای آمریکا را نمی خورد و با تکیه بر توانمندی ها و جوانانش در مقابل هرگونه باج خواهی و زورگویی مقاومت می کند.

فارس پلاس؛ محمدحسین محترم در یادداشتی نوشت: همزمان با سالگرد اغتشاشات و بحران سازیِ آمریکا در ایران تحت عنوان انقلاب، در لیبی سیلی جاری شد که عمق و اهداف زلزله سیاسی 12سال قبل در این کشور تحت عنوان انقلاب 17فوریه و هر انقلاب آمریکایی در هر کشور دیگری را آشکارتر می کند: 1-قبل از سال 2011 آمریکایی ها ابتدا با استفاده از حربه مذاکرات و برقراری رابطه ، در لیبی نفوذ و با فریبکاری ، برنامه هسته ای این کشور را برچیدند و همراه با اسناد و سازه های مرتبط با برنامه های ساخت موشکهای بالستیک سوار بر کشتی به واشنگتن فرستادند و مؤلفه های اقتدار و قدرت لیبی را خنثی و تضعیف کردند و به این ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انقلاب» با 124 موشک کروز!

«انقلاب» با 124 موشک کروز!