مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-14اقتصادي

تامین نهاده، یکی از تکالیف اصلی تعاونی هاست


مدیر تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اصلی کشاورزان بحث تامین نهاده، مواد اولیه و بازار رسانی محصولات است، گفت: یکی از تکالیف اصلی تعاونی ها تامین نهاده و مایحتاج تولید و نیز بازاریابی و بازار رسانی محصولات تولید شده است.

- عبدالله جعفری، مدیر تعاون روستایی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه اساس نامه تعاونی ها و تشکل های روستایی و کشاورزی  بسیار گسترده و غنی است، اظهار داشت: در اغلب مباحث مورد نیاز  روستاییان و کشاورزان،  تعاونی های روستایی و کشاورزی می توانند ورود کنند.

مدیر تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اصلی کشاورزان بحث تامین نهاده، مواد اولیه و بازار رسانی محصولات است، افزود: یکی از تکالیف اصلی تعاونی ها تامین نهاده و مایحتاج تولید و نیز  بازاریابی و بازار رسانی محصولات تولید شده است.

وی با بیان اینکه  حدود 40 نوع و رقم محصول مشمول خرید تضمینی است که در صورت ضرورت اقدام می شود، افزود: تعاون روستایی به غیر تعداد محدود که سایر مباشرین دولتی مسوول آن هستند در اغلب محصولات مشمول خرید تضمینی مسئول و مباشر خرید است، که با مصوبه و ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی عندالزوم اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده، یکی از تکالیف اصلی تعاونی هاست

تامین نهاده، یکی از تکالیف اصلی تعاونی هاست