مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-18پزشكي

رایزنی برای ارسال بیمارستان های سیار و اعزام تیم پزشکی ایران به غزه


رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی و رایزنی برای ارسال بیمارستان های سیار و اعزام تیم پزشکی ایران به غزه جهت مداوای مجروحان خبر داد و گفت: در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز یک کشتی و یک هواپیما آماده ارسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در تجمع کادر بهداشت و درمان و امدادگران و داوطلبان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه، گفت: مدتها است که با همتایان خود در کشورهای مختلف مخصوصا در کشورهای دارای مرز مشترک با فلسطین در حال مذاکره هستیم که بتوانیم اقلام امدادی، دارویی و غذایی را ارسال کنیم .

وی افزد: آمادگی ارسال بیمارستان های سیار و تیم های پزشکی را داریم که برای مداوای مجروحین و مصدومین اعزام شوند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: شب گذشته با رییس کمیته صلیب سرخ، دبیر کل و رییس هلال احمر مصر مجدد گفت وگو کردم چون باید عملیاتی وارد میدان شوند.

اقدام شب گذشته و حمله به بیمارستان نقض آشکار حقوق بشر بود که پیش تر هم به کرات توسط رژیم غاصب انجام شده بود و دیگر قابل تحمل نیست.

کولیوند گفت: حمله به کادر درمان و بیمارستان ها از نظر کنوانسیون ها ممنوع است و به عنوان جنایت جنگی محسوب می شود و جرم آشکاری است که دنیا باید علیه آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای ارسال بیمارستان های سیار و اعزام تیم پزشکی ایران به غزه

رایزنی برای ارسال بیمارستان های سیار و اعزام تیم پزشکی ایران به غزه