مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-09پزشكي

عملاً کاری برای توسعه زیرساخت های ورزش یزد نشده است


توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله ملزومات ورزش قهرمانی است اما بررسی میدانی وضعیت برخی اماکن ورزشی استان یزد حکایت از بی توجهی به این حوزه دارد.

- مردم یزد در برخی شاخص های بیماری زا مانند چاقی و کم تحرکی در کشور وضعیت نامطلوبی دارند و بسیاری از بیماریها مانند بیماری های قلبی و عروقی، سرطانها و بیماریهای تنفسی از مهمترین عوامل مرگ و میر مردمان این دیار مهم صنعتی و معدنی کشور است ولی این مردم نجیب به تناسب این شرایط از بسیاری از امکانات در مقایسه با دیگر استانها محروم هستند به عنوان نمونه وضعیت زیرساختهای ورزشی یزد هیچ تناسبی با جایگاه اقتصادی این استان در کشور ندارد بررسی چند مکان ورزشی استان همچون ورزشگاه شهید نصیری که ورزشگاه مادر استان نیز محسوب می شود حکایت از ضعف عملکرد و شاید به بیانی صریح تر بی توجهی به این حوزه دارد.

به دنبال انتشار خبری با عنوان در توسعه و ساخت زیرساخت های ورزشی؛ یزد چند - هیچ از سایر استان ها عقب است؟ در تاریخ چهارشنبه پنجم مهر امسال نیز شاهد بازخوردهای فراوانی از سوی کاربران فضای مجازی و جامعه ورزش استان در تایید این عقب ماندگی بودیم ولی با این حال برای تشریح بهتر این وضعیت به سراغ یکی از پیشکسوتان و صاحبنظران ورزش استان رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملاً کاری برای توسعه زیرساخت های ورزش یزد نشده است

عملاً کاری برای توسعه زیرساخت های ورزش یزد نشده است