مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-08اقتصادي

سهم کشورهای اسلامی از تولید علم دنیا باید افزایش یابد


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه فقط 6 درصد مقالات علمی دنیا توسط کشورهای اسلامی منتشر می شود گفت: باید سهم کشورهای اسلامی از تولید علم جهانی افزایش یابد .

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه فقط 6 درصد مقالات علمی دنیا توسط کشورهای اسلامی منتشر می شود گفت: باید سهم کشورهای اسلامی از تولید علم جهانی افزایش یابد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، هاشم داداش پور امروز در دومین روز از رویداد بزرگ علمی بین المللی بین دو کشور ایران و عراق که در مشهد برگزار شد ضمن قدردانی از وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل برای ابتکار برگزاری این رویداد اظهار کرد: قبل از هر سخنی لازم میدانم خوشحالی خودم را از اتفاق مبارکی که در فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسراییل افتاد بیان نکنم.

وی ادامه داد: پیروزی محور مقاومت پیروز همه کشورهای اسلامی است همچنان تا دیروز در عراق و سوریه باهم برعلیه تروریست جنگیدیم هم اکنون آغاز حرکتی است که به پیروزی نهایی مسلمان بر علیه کفر خواهد انجامید و هیچ قطعه از کشورهای اسلامی نباید در دست دشمن باقی بماند.

معاون وزیر علوم افزود: ما در نقطه عطف تاریخی در تحولات جهان قرار داریم تا سال 2000 اگر گفته می شد قدرت مطلق آمریکا شکست پذیری است شاید کسی باور نمی کرد اما واقعیت امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کشورهای اسلامی از تولید علم دنیا باید افزایش یابد

سهم کشورهای اسلامی از تولید علم دنیا باید افزایش یابد