مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-23ورزشي

تصمیم کمیته انضباطی در آستانه رقابت های آسیایی بی تدبیری بود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم کمیته انضباطی در قبال سپاهان در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنین تصمیمی در این مقطع باعث تأثیر در روحیه تیم شده و بی تدبیری و کج سلیقگی بوده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم کمیته انضباطی در قبال سپاهان در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنین تصمیمی در این مقطع باعث تأثیر در روحیه تیم شده و بی تدبیری و کج سلیقگی بوده است.

عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا، در ادامه واکنش ها به رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از سپاهان که باعث تغییر رده این تیم در جدول از رده نخست شد، اظهار کرد: تصمیم کمیته انضباطی در آستانه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث تأثیر در روحیه تیم شده که به نظر من بی تدبیری و کج سلیقگی بوده است.

وی افرود: هواداران تیم سپاهان در روزهای گذشته گلایه های زیادی داشتند و به من مراجعه کرده و حرف هایشان را زده اند.

به رییس فراکسیون ورزش مجلس، پیام هواداران سپاهان را منتقل کردم و وی این نکته را بیان کرد که با قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال مفصل صحبت کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر سیاست های یک بام و دو هوا پیدا شود، پذیرفتنی نیست، شنیده ها گویاست که سایر تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم کمیته انضباطی در آستانه رقابت های آسیایی بی تدبیری بود

تصمیم کمیته انضباطی در آستانه رقابت های آسیایی بی تدبیری بود