مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:102023-09-30سياسي

دولت باید خیز بزرگی برای احیای دریاچه ارومیه بردارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت باید خیز بزرگی برای احیای دریاچه ارومیه بردارد و تمام توان ملی خود را پای کار بیاورد تا بلکه این دریاچه به روزهای آبی خود برگردد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت باید خیز بزرگی برای احیای دریاچه ارومیه بردارد و تمام توان ملی خود را پای کار بیاورد تا بلکه این دریاچه به روزهای آبی خود برگردد.

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم عصر شنبه، هشتم مهرماه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه در تبریز، اظهار کرد: آب یکی از اساسی ترین و مهم ترین عنصر زیست محیطی است و برخورداری از آب سالم برای نیازهای انسانی، عاملی تمدن ساز شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروزه افزایش جمعیت، تغییرات آب و هوایی، گرم شدن زمین و در کنار این پدیده ها، مدیریت و مصرف نادرست از آب باعث شده تا معضل محیط زیست تشدید یابد و در مناطق بسیاری، به خصوص در کشور ما و خطه آذربایجان با کمبود آب مواجه شویم.

وی اظهار کرد: مشکل تامین و توزیع آب شرب تبریز و دیگر شهرهای استان و عدم پایداری آن در سال های اخیر به ویژه تابستان امسال و هم چنین خشکی دریاچه ارومیه و اثرات مخرب زیست محیطی آن از مصادیق بارز و عینی کمبود آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید خیز بزرگی برای احیای دریاچه ارومیه بردارد

دولت باید خیز بزرگی برای احیای دریاچه ارومیه بردارد