مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-28سياسي

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است


با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج افتخار و سرآمدی در زمینه های مختلف است.

- ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج افتخار و سرآمدی در زمینه های مختلف است.

حسن عسکری امروز (6مهر) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای روستایی کردستان در روستای باینچوب سنندج، اظهار کرد: امروز نهال انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه های این درخت در عمق دنیای اسلام و در دل های مردم ریشه دوانده است.

وی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی که در صدد از براندازی نظام بودند در کشورهای مختلف آواره شده اند و در انزوا و رو به زوال هستد.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: گروهک های ضد انقلاب در کردستان نتوانستند خللی در برقراری نظام اسلامی در استان ایجاد کنند و امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است.

عسکری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و تاکید معظم له بر اینکه به قله نزدیک شده ایم، افزود: اگر کسی واقع بینانه و فارغ از هوچی گری دشمن به دستاوردهای نظام و انقلاب نگاه کند این در آستانه قله بودن را خواهد دید.

فرماندار سنندج بخشی از اقدامات انجام شده در بخش حسن اباد را یادآور شد و گفت: در سال جاری 500 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است