مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-02سياسي

سرویس مدارس در شهر کرمان، با چالش جدی روبرو شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، منصور ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان در یکصد دورازدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کرمان طی سخنانی، - عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: سرویس مدارس امسال با چالش جدی روبرو شده و چالش هایی را برای خانواده ها ایجاد کرد که این مشکلات هنوز هم ادامه دارد و نیازمند پیگیری مجدانه شهرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، منصور ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان در یکصد دورازدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کرمان طی سخنانی، در خصوص عقد تفاهم نامه شهرداری و آموزش و پرورش گفت: سرویس مدارس امسال با چالش جدی روبرو شده و چالش هایی را برای خانواده ها ایجاد کرد که این مشکلات هنوز هم ادامه دارد و نیازمند پیگیری مجدانه شهرداری است.

منصور ایرانمنش با بیان اینکه در خصوص سرویس مدارس امسال سه جلسه گذاشتیم، افزود: امسال آیین نامه، عوض و دیر ابلاغ شد و وظیفه سرویس دهی مدارس به شهرداری محول شده، اما آموزش و پرورش با تصمیمات استانداری می تواند فعالیت خود را در این حوزه ادامه دهد.

او اظهار داشت: امسال هم بسیاری استان ها کار ساماندهی سرویس مدارس را به روال سال های قبل انجام می دهند، اما در کرمان همکاری خوبی بین شهرداری کرمان و آموزش و پرورش صورت نگرفت و چالش ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مدارس در شهر کرمان، با چالش جدی روبرو شده است

سرویس مدارس در شهر کرمان، با چالش جدی روبرو شده است