مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-23ورزشي

گلستان میزبان شایسته رویداد «نما»/ نما بستر تبلور امید و انگیزه


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان از برگزاری موفق رویداد ملی نما در پهنه شمال شرق کشور به میزبانی گرگان با همکاری شایسته اداره کل ورزش و جوانان، - گلستان میزبان شایسته رویداد نما / "نما" بستر تبلور امید و انگیزه ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان از برگزاری موفق رویداد ملی نما در پهنه شمال شرق کشور به میزبانی گرگان با همکاری شایسته اداره کل ورزش و جوانان، جهاددانشگاهی و سازمان های مردم نهاد خبر داد.

مهدی باقریان امروز در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه رویداد ملی نما در پنج پهنه کشور برگزار می شود، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، اولین رویداد در پهنه شمال غرب به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین دوره رویداد در پهنه شمال شرق به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد، ادامه داد: این رویداد نوآوری مشارکت های اجتماعی بوده و به همین دلیل تصمیمی اتخاذ شد تا جوانان، سمن ها و گروه های مردم نهاد ذیل اداره کل ورزش و جوانان و همکاری شایسته جهاددانشگاهی برگزاری آن را برعهده بگیرند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه به همین منظور مشارکت های اجتماعی ایجاد شد تا از پتانسیل های مردمی و سازمان های مردم نهاد موجود استفاده شود، افزود: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان شایسته رویداد «نما»/ نما بستر تبلور امید و انگیزه

گلستان میزبان شایسته رویداد «نما»/ نما بستر تبلور امید و انگیزه