مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-12دانش

وزیر علوم: در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم


وزیر علوم با اشاره به شمار دانشمندان یک درصد ایرانی گفت: امروز در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم که این ها نتیجه تلاش اساتید و دانشجویان هستیم.

- ایسنا/فارس وزیر علوم با اشاره به شمار دانشمندان یک درصد ایرانی گفت: امروز در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم که این ها نتیجه تلاش اساتید و دانشجویان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدعلی زلفی گل امروز، 20 مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که در شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی گفت: امروز تعداد دانشمندان یک درصد ایرانی از مرز یک هزار نفر گذشت و در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم که این ها نتیجه تلاش اساتید و دانشجویان هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه شیراز نخستین دانشگاهی بود که دوره دکتری را اجرا کرد و در سال 65 اساتید این دانشگاه برای اولین بار این دوره را تأسیس کردند.

وزیر علوم با یادآوری اینکه امروز همه دانشگاه های مراکز استان ها دوره های دکتری، پسا دکتری و دستیاری را دارند، افزود: با مرور گذشته باید قدردان اساتید باشیم چراکه آن ها این توفیقات را رقم زدند و امروز از مشق نویسی به سرمشق نویسی رسیده ایم و اکنون نیروهای زبده زیادی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم

وزیر علوم: در مرجعیت علمی در جمهوری اسلامی صاحب مکتب شدیم