مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-01سياسي

تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی این کشور است


این همه فشار و تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی است که ایرانیان به دست آوردند و موجب شده امریکایی ها حسادت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک بانوی روزنامه نگار سنگالی گفت: این همه فشار و تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی است که ایرانیان به دست آوردند و موجب شده امریکایی ها حسادت کنند.

  خانم جو، بانوی روزنامه نگار از سنگال که برای سومین بار به ایران آمده است، در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی رسانه خورشید هشتم، در گفت وگو با ایسنا ضمن تشکر از مسئولین ایرانی که این فرصت را برای افزایش شناخت فعالان رسانه فراهم آورده اند، بیان کرد: شناخت اولیه ای از فعالیت های ایران در سنگال از جمله کارخانه ماشین سازی داشتم، مشترکات مذهبی با این کشور نیز سبب شد که نگاه مثبتی به ایران داشته باشم.

وی افزود: برای من قابل هضم نبود وقتی رسانه های اروپایی و امریکایی می گفتند ایران کشوری است که در آن عدالت رعایت نمی شود و بر مردم فشار می آورد و مردمش آزاد نیستند این موارد برای من قابل درک نبود.

این روزنامه نگار سنگالی خاطرنشان کرد: اولین باری که به ایران آمدم ایرانیان مردمی شجاع و قوی به نظرم آمدند و احساس می کنم که این همه فشار و تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی است که ایرانیان به دست آوردند و موجب شده امریکایی ها حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی این کشور است

تحریم ها علیه ایران به علت پیشرفت ناگهانی این کشور است