مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:062023-10-05سياسي

«انتخابات» عرصه تقابل با دشمنان نظام است


رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه گفت: یکی از میدان های تقابل جدی نظام اسلامی با دشمنان«انتخابات» بوده، لذا هر صحنه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک صحنه جنگ سیاسی- امنیتی با دشمنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه در نشست با فرماندار پاوه، اظهار کرد: اقتدار، جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا معرفی می کند، اگر اقتدار داشته باشیم قطعا جایگاهی که شایسته نظام است در دنیا به دست خواهیم آورد.

وی مهمترین مولفه اقتدار ایران را در مشارکت مردم در امر انتخابات معنا کرد و افزود: قدرت در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی نهفته است، این حضور حداکثری اقتدارآفرین است، نظام با پشتیبانی مردم مقتدر شده که توانسته علاوه بر حل مسائل داخلی، جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات در استان کرمانشاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را یک اصل و حق دانست و گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی برای اداره کشور اعلام مشارکت می کنند.

وی اشاره ای به توجه و حساسیت دشمنان ایران به انتخابات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و گفت: دشمن روی مسئله انتخابات در ایران همیشه حساس بوده؛ در واقع یکی از میدان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انتخابات» عرصه تقابل با دشمنان نظام است

«انتخابات» عرصه تقابل با دشمنان نظام است