مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 06:002023-10-20بين الملل

گنجی: صدای مردم آزاده را به گوش جهانیان برسانید


رییس صندوق رفاه دانشجویان حمایت از مردم غزه را تکلیف همه دانست و از رسانه ها خواست که صدای مردمان آزاده باشند.

- مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در سوره نسا در آیه 93 می گوید: هر کس، فرد با ایمانی را از روی عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است، در حالی که جاودانه در آن می ماند و خداوند بر او غضب می کند و او را از رحمتش دور می سازد و عذاب عظیمی برای او آماده ساخته است.

در این چارچوب اگر ما به انسانیت نگاه کنیم، رژیم ظالم صهیونیستی یک طرحی دارد و می خواهد این طرح 75 ساله خودش را با ظلم و جنایت اجرایی کند.

وی افزود: در این راستا به بیمارستانی که خودش دعوت کرده بود که همه به آنجا پناه ببرند، حمله می کند و مردم مظلوم را به شهادت می رساند تا ماهیت پلید خود را که یک ماهیت ضدبشری و شیطانی است بیش از پیش نشان دهد و آن را به عنوان بی سابقه ترین جنایت تروریستی دولت در تاریخ ثبت کند.

این ماهیت این رژیم است و شرم باد بر تمام سازمان هایی که در مقابل آمریکای جنایت کار سکوت می کنند و آمریکا که حامی رژیم صهیونیستی است را آزاد می گذارند؛ این همه کودک و زن آواره و بی پناه به کدامین جرم کشته می شوند؟ * صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم گنجی ادامه داد: ما باید صدایمان را به گوش جهانیان و انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: صدای مردم آزاده را به گوش جهانیان برسانید

گنجی: صدای مردم آزاده را به گوش جهانیان برسانید