مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-27اقتصادي

کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی گرمه و جاجرم زده شد


کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان های گرمه و جاجرم صبح امروز با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان در شهر جاجرم به زمین خورد.

- ایسنا/خراسان شمالی کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان های گرمه و جاجرم صبح امروز با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان در شهر جاجرم به زمین خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلنگ این درمانگاه تخصصی پنجم مهرماه براساس تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی کشور و ایمیدرو که طی سال 1400 منعقد شد، بر زمین خورد و قرار است طی 24 ماه آینده توسط شرکت آلومینای ایران به اتمام برسد.

اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این درمانگاه تخصصی 45 میلیارد تومان است که ساختمان آن توسط شرکت آلومینای ایران و تجهیزات آن توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته و تامین می شود.

استاندار خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: حدود 10 روز قبل با وزیر صمت دیدار داشتم که طی آن بر انجام مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید داشتیم و ایشان نیز دیدگاه خوبی داشتند.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: در ساخت این درمانگاه تخصصی که در مصوبات سفر نیز وجود داشت، باید توجه شود که تامین تجهیزات به موازات احداث ساختمان انجام شود تا معطل آن نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی گرمه و جاجرم زده شد

کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی گرمه و جاجرم زده شد