مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-07سياسي

ارجاع بند های مربوط به تعیین مالیات در برنامه به کمیسیون تلفیق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (شنبه، 15 مهر) مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه وارد بررسی بند های «الف»، - بند های مربوط به تعیین مالیات در برنامه به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (شنبه، 15 مهر) مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه وارد بررسی بند های الف ، ب و پ ماده 27 این لایحه شدند؛ این بند ها ناظر بر اعمال ممنوعیت هایی برای وضع هرگونه تخفیف، بخشودگی و معافیت مالیاتی جدید در طول برنامه و همچنین میزان مالیات بر ارزش افزوده است.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی بند های ماده 27 اظهار کرد: ما در ماده 26 نسبت مالیات به اعتبارات هزینه ای را 80 درصد و نسبت درآمد های مالیاتی به تولید ناخالص داخلی را 10 درصد تعیین کردیم؛ در حال حاضر نسبت مالیات بر اعتبارات هزینه ای با در نظر گرفتن هزینه های جاری کشور حدود 56 درصد است و نسبت درآمد مالیات به تولید ناخالص نیز چهار درصد است.

وی موضوع مالیات را یکی از رکن های برنامه هفتم توسعه برشمرد و گفت: ما باید در موضوع مالیات به چند بعد یعنی مردم، درآمد های دولت و عدالت در مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بند های مربوط به تعیین مالیات در برنامه به کمیسیون تلفیق

ارجاع بند های مربوط به تعیین مالیات در برنامه به کمیسیون تلفیق