مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21بين الملل

«تاریخ و افکار عمومی جهان؛ تنها شاهد جنایات صهیونیست ها»


کشورها، سازمان های بین المللی و صاحبان خرد باید هر چه سریعتر نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و در مرحله بعدی احقاق حقوق مردم فلسطین را به طور جدی در دستور کار خویش قرار دهند.

- تاریخ و افکار عمومی جهان؛ تنها شاهد جنایات صهیونیست ها یک کارشناس مسائل آسیای غربی گفت: کشورها، سازمان های بین المللی و صاحبان خرد باید هر چه سریعتر نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و در مرحله بعدی احقاق حقوق مردم فلسطین را به طور جدی در دستور کار خویش قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن اوجی در یادداشتی با عنوان تاریخ و افکار عمومی جهان؛ تنها شاهد جنایات صهیونیست ها نوشت: صهیونیست ها با کمک پدرخوانده های آنگلوساکسون خود و تکیه بر تاریخ سازی و مظلوم نمایی قریب به هشت دهه قبل ریشه ای نامیمون در سرزمین مقدس فلسطنیان و منطقه آسیای غربی دوانیدند تا توانستند مغول وار بر جان مردمان فلسطین اعم از مسیحی و مسلمان، جنایت و فتنه باریدند.

تاریخ جنایات صهیونیست ها نشان می دهد که آن ها علاوه بر جنایت ها و فاجعه های صبرا وشتیلا بسیاری از ساکنان دهکده های فلسطینی را به شهادت رسانده و مورد قتل وغارت قرار داده و مردم این مناطق را آواره کرده و زمین ها و منازل آنان را به زور تصاحب نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ و افکار عمومی جهان؛ تنها شاهد جنایات صهیونیست ها»

«تاریخ و افکار عمومی جهان؛ تنها شاهد جنایات صهیونیست ها»