مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-21اقتصادي

اهدای 120 میلیون ریال کتاب توسط کبودراهنگی ها به کتابخانه ها


فرماندار شهرستان کبودراهنگ از اهدای 120 میلیون ریال کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان توسط مردم دوستدار کتاب این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ از اهدای 120 میلیون ریال کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان توسط مردم دوستدار کتاب این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

مسلم غلامی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: در سال های اخیر میزان سرانه مطالعه در جامعه کاهش پیدا کرده است که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تنوع آن را از مهمترین دلایل این امر می توان برشمرد.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد زمینه های جذابیت هر چه بیشتر در حوزه کتاب و کتابخوانی با توجه به اقتضاء سن کودکان و نوجوانان و تنوع کتاب در این حوزه تصریح کرد: در بخش کتاب کودک و نوجوان به علت محدودیت های منابع خلأ وجود دارد و نیاز به تقویت کتابخانه ها در این بخش بیشتر احساس می شود.

غلامی اجرای طرح یک روز در کتابخانه برای دانش آموزان ابتدایی این شهرستان را پیشنهاد داد و یادآور شد: برنامه ریزی برای حضور دانش آموزان مدارس ابتدایی در کتابخانه های سطح شهر و روستاهایی که کتابخانه دارند، با عنوان اجرای طرح یک روز در کتابخانه به عنوان پیشنهاد بنده به نظرم طرحی است که قابلیت اجرایی و خروجی مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 120 میلیون ریال کتاب توسط کبودراهنگی ها به کتابخانه ها

اهدای 120 میلیون ریال کتاب توسط کبودراهنگی ها به کتابخانه ها