مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-03سياسي

قرارداد فروش نخستین داروی آپنه خواب در بیرجند امضا شد


قرارداد پیگیری مراحل مختلف تا تولید نهایی و فروش نخستین داروی آپنه انسدادی خواب بین مخترع این دارو با 2 شرکت آلمانی و ترکیه ای در محل مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری منعقد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی قرارداد پیگیری مراحل مختلف تا تولید نهایی و فروش نخستین داروی آپنه انسدادی خواب بین مخترع این دارو با 2 شرکت آلمانی و ترکیه ای در محل مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، این قرارداد بین دکتر سید محمد موسوی میرزایی مخترع دارو و اعضای تیم، شرکت آلمانی و شرکت ترکیه ای و با حضور معاون مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به امضا رسید.

مخترع اولین داروی آپنه انسدادی خواب در جهان و رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مالک انحصاری شرکت برای انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد، چند بار بشخصه به ایران سفر و مذاکرات را پیگیری کرد.

موسوی میرزایی افزود: بسیاری از کسانی که کارهای مشترک جهانی انجام داده اند می دانند که برای مذاکرات و قراردادها ما باید مراجعه کنیم و با نمایندگان آنان ملاقات و گفت و گو شود اما با توجه به خاص بودن و اهمیت ویژه این دارو شرکت های متعددی برای مذاکره به ما مراجعه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد فروش نخستین داروی آپنه خواب در بیرجند امضا شد

قرارداد فروش نخستین داروی آپنه خواب در بیرجند امضا شد