مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-18اقتصادي

شناسایی 231 تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 231 تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان شمالی طی نیمه نخست سال جاری شناسایی و اعمال قانون شد که در مقایسه با سال گذشته 13.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: به منظور برخورد با متخلفان 231 تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان شمالی طی نیمه نخست سال جاری شناسایی و اعمال قانون شد که در مقایسه با سال گذشته 13.

4 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: طی 6 ماه نخست امسال با انجام گشت های کنترلی، حمل 423 تن بار بیش از ظرفیت مجاز شناسایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.

8 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطرهای ناشی از بروز تصادفات جاده ای و کاهش ایمنی سفر به راه ها و ابنیه فنی آسیب جدی می رساند به همین منظور برابر ضوابط با متخلفان برخورد می شود.

مشتری شبکه راه های استان را جزو سرمایه های ملی و اصلی ترین زیرساخت لازم در حوزه حمل ونقل دانست و خاطرنشان کرد: به رانندگان و مالکان ناوگان باری توصیه می شود در هنگام تردد، ظرفیت مجاز بارگیری ناوگان را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 231 تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان شمالی

شناسایی 231 تخلف اضافه تناژ در محورهای خراسان شمالی