مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-27سياسي

برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در کشور هر کار که می توان یابد انجام داد


دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر توجه به نیروی های متخصص گفت: برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در داخل کشور هر کار که می توان باید انجام داد؛ - چرا که این حجم از مهاجرت غیر قابل قبول است.

باید سیستم و نظام تصمیم گیری کشور این کار را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در اولین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری حوزه سلامت در دفاع مقدس که امروز در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام رهبری به اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی، به پیشرفت های علمی کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس شاخص های تولید علم اسکوپوس هم اکنون ایران رتبه اول منطقه را دارد و در شاخص های نوآوری رتبه 53 را کسب کرده ایم.

بیش از 850 مرکز تحقیقاتی در علوم پزشکی داریم و این افتخار بزرگی است.

وی با بیان اهمیت خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی در دفاع مقدس گفت: یکی از حساسیت های ما بحث بیمارستان ها، اورژانس ها بود.

هدف ما توقف دشمن و پیروزی بود و در ذهن ما این بود که این پیروزی با کم ترین تلفات، کم ترین مجروحین و کم ترین اسیر اتفاق بیفتد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به دو رویکرد در جلسات شورای عالی دفاع سال های اولیه جنگ، گفت: در این جلسات دو تفکر و راهبرد وجود داشت؛ یک تفکر، تفکر تسلیم و حرکت سیاسی با قدرت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در کشور هر کار که می توان یابد انجام داد

برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در کشور هر کار که می توان یابد انجام داد