مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-08سياسي

امروز جای خالی حبیب حرم و حبیب سپاه احساس می شود


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز جای خالی حبیب حرم و حبیب سپاه احساس می شود، او بود که در شهادتش همه مردم همدان حاضر شدند و خانم مرضیه دباغ را می توان سمیه انقلاب نامید.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز جای خالی حبیب حرم و حبیب سپاه احساس می شود، او بود که در شهادتش همه مردم همدان حاضر شدند و خانم مرضیه دباغ را می توان سمیه انقلاب نامید.

سردار مظاهر مجیدی شامگاه یکشنبه، 16 مهر در آیین افتتاحیه دومین کنگره 8000 شهید استان همدان در سالن شهید سلیمانی شهر همدان، گزارشی درباره کنگره شهدای استان همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با بیش از 3000 سال قدمت تمدنی، دروازه ورود اسلام به ایران بزرگ ارائه داد و اظهار کرد: نقش آیت الله العظمی آخوند ملاعلی همدانی در دوران انقلاب اسلامی و شهید آیت الله مدنی و دیگر افراد در عرصه های مختلف بسیار برجسته بوده است به طوری که تشییع پیکر مطهر آیت الله آخوند در همدان و مراسم های او در جاهای مختلف کشور آغاز شعله های انقلاب می شود.

وی افزود: واقعه خونین دانش آموزی 30 مهر 1357، حماسه خونین 5 آبان شهرستان کبودراهنگ، اعتصاب غذای کارکنان شهید نوژه در سال 1357 و حماسه جلوگیری از حرکت تانک ها به سمت تهران در بهمن 57 و حضور پرشمار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جای خالی حبیب حرم و حبیب سپاه احساس می شود

امروز جای خالی حبیب حرم و حبیب سپاه احساس می شود