مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27اقتصادي

کاهش 34 درصدی حوادث ناشی از کار در زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: حوادث ناشی از کار در این استان طی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، 34 درصد کاهش یافت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: حوادث ناشی از کار در این استان طی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، 34 درصد کاهش یافت.

طیب جعفری صبح امروز (5 مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوادث شغلی به هر شکل برای کارگر، کارفرما و جامعه زیان های اقتصادی بسیاری در بر دارد، اظهار کرد: طی 6 ماهه اول امسال با وجود افزایش تعداد کارگاه ها با اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان، شاهد آمار کاهشی بودیم که این موضوع ناشی از بیشتر شدن نظارت و همچنین احساس مسئولیت بیشتر کارفرمایان در اجرای ضوابط ایمنی است.

وی با بیان اینکه بازرسی ها از واحدهای تولیدی و کارگاه ها به منظور کمک به رعایت قوانین و مقررات و پوشش های بیمه ای در استان به طور مستمر انجام می شود، افزود: افزایش شمار تشکل های کارگری در استان در دستور کار قرار دارد؛ چراکه معتقدیم این تشکل ها زمینه هم افزایی و مفاهمه بهتر را فراهم می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: هزینه های درمانی، خسارت ناشی از توقف کار به دلیل حادثه و خسارات پرداختی در صورت از کارافتادگی کارگر از جمله آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 34 درصدی حوادث ناشی از کار در زنجان

کاهش 34 درصدی حوادث ناشی از کار در زنجان