مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-01حوادث

دو جنایت در عصر جمعه پایتخت


سارق هنگام دزدی خوابش برد/ روباه فضای مجازی!/ دو جنایت در عصر جمعه پایتخت/ گوشی قاپ سابقه دار دستگیر شد/ آدم ربایی و شکنجه برای فرار از ازدواج/ دستبرد های وحشتناک رفاقتی!/ انکار 2 زن در قتل پیرمرد صاحبخانه - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه نهم مهر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  سارق هنگام دزدی خوابش برد سارق معتاد که در خانه مالباخته خوابش برده بود بعد از دستگیری مدعی شد انتقام از یک راننده باعث شد او سارق شود.

بیشتر بخوانید روباه فضای مجازی! شوهرم مانند روباهی حیله گر در فضای مجازی نفوذ کرده بود و با ترفند های مختلف زنان و دختران جوان را فریب می داد و از آن ها سوءاستفاده می کرد، اما یک روز وقتی وارد خانه شدم .

بیشتر بخوانید دو جنایت در عصر جمعه پایتخت بدنبال قتل دو مرد در دو پرونده جداگانه بازپرس جنایی دستور بازداشت متهمان فراری را صادر کرد.

بیشتر بخوانید گوشی قاپ سابقه دار دستگیر شد مرد 40 ساله ای که سوابق زورگیری و اوباشگری را درپرونده سیاهش دارد، بعد از گوشی قاپی از یک دختر نوجوان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید آدم ربایی و شکنجه برای فرار از ازدواج زن جوان با شکایت از مدیر یک شرکت بازرگانی مدعی شد وی او را ربوده و 48 ساعت شکنجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جنایت در عصر جمعه پایتخت

دو جنایت در عصر جمعه پایتخت