مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-24ورزشي

هژبر: جامعه سوارکاری مدیون هاشمی است / می خواهیم از تجربیات سردار آزمون بهره ببریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی هژبر رییس پیشین کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری با اشاره به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون توسط کیومرث هاشمی در دوران قبل از وزارتش اظهار کرد: - رییس پیشین کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری گفت: لغو مجمع انتخاباتی کار بزرگ و تعیین کننده از سوی کیومرث هاشمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی هژبر رییس پیشین کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری با اشاره به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون توسط کیومرث هاشمی در دوران قبل از وزارتش اظهار کرد: جامعه سوارکاری کشور به دلیل این کار بزرگ و تعیین کننده مدیون وزیر ورزش و جوانان است، کار بزرگی که هیچ گاه از حافظه تاریخ ورزش کشور پاک نخواهد شد.

 او درباره مجموعه دشت بهشت گفت: این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های ورزشی ایران و خاور میانه است و با افتخار آمادگی خدمت به ورزش کشور در رشته های مختلف ورزشی را دارد.

 پیشکسوت ورزش سوارکاری ایران درباره امکانات موجود در مجموعه دشت بهشت افزود: سالن چند منظوره، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، زمین پدل، امکانات ورزش سوارکاری و ان شاءالله در آینده ای نزدیک احداث زمین چمن طبیعی استاندارد فوتبال از امکانات این مجموعه است که همگان می توانند از آنها استفاده کنند و ما نیز می توانیم، پکیچ کاملی از این امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هژبر: جامعه سوارکاری مدیون هاشمی است / می خواهیم از تجربیات سردار آزمون بهره ببریم

هژبر: جامعه سوارکاری مدیون هاشمی است / می خواهیم از تجربیات سردار آزمون بهره ببریم