موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-13بين الملل

رؤسای کمیسیون و پارلمان اروپا در راه فلسطین اشغالی


اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا و روبرتا متسولا رییس پارلمان اروپا امروز (جمعه) برای دیدار با مقام های رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روزنامه لوموند، کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه ای از سفر فون در لاین و متسولا به (رژیم) اسراییل و دیدار آنها با مقام های اسراییلی خبر داد و نوشت: برنامه کامل این سفر متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین به نوشته این روزنامه، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا هم پس از شرکت در نشست روز پنجشنبه وزرای دفاع ناتو در بروکسل، امروز جمعه برای رایزنی با مقام های رژیم صهیونیستی به طور جداگانه از این شهر راهی اسراییل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه های غزه را مسدود کرده تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه طوفان الاقصی کند.

6 روز از آغاز حمله حماس به سرزمین های اشغالی با پرتاب حدود 5 هزار راکت می گذرد.

طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و 300 اسراییلی به هلاکت رسیده اند و همچنین در این مدت 1354 فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای کمیسیون و پارلمان اروپا در راه فلسطین اشغالی

رؤسای کمیسیون و پارلمان اروپا در راه فلسطین اشغالی