مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-17اجتماعي

سرانه فضای سبز قم در رتبه سوم کلان شهرها


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه سرانه فضای سبز استان قم به ازای هر شهروند 21 متر مربع است، گفت: در کشور به لحاظ سرانه فضای سبز رتبه سوم را داریم.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، با بیان اینکه سرانه فضای سبز استان قم به ازای هر شهروند 21 متر مربع است، گفت: در کشور به لحاظ سرانه فضای سبز رتبه سوم را داریم.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، امروز 25 مهرماه در اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، هماهنگی و همسویی مدیریت شهری با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سه قرارداد با عنوان شناسایی و معرفی گونه های سازگار با اقلیم قم، با مرکز تحقیقات داریم.

وی بیان کرد: یک زمانی عنوان می شد که هیچ گونه ای با اقلیم قم سازگار نیست؛ اما از سال 1394 با استفاده از یک تیم متخصص و بر اساس مطالعات علمی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم و از گونه های سازگار استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: در شهر قم همسویی مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی و قضایی سبب شده این شهر در زمینه های مختلف پیشرفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز قم در رتبه سوم کلان شهرها

سرانه فضای سبز قم در رتبه سوم کلان شهرها