مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-26سياسي

از تمام ظرفیت های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، گفت: در حوزه گردشگری سلامت برگزاری این همایش می تواند نقش موثری در معرفی جاذبه های آن داشته باشد که باید از کمیته های مختلف بهره گرفته و از همه ظرفیت های استان برای برگزاری آن استفاده کنیم.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، گفت: در حوزه گردشگری سلامت برگزاری این همایش می تواند نقش موثری در معرفی جاذبه های آن داشته باشد که باید از کمیته های مختلف بهره گرفته و از همه ظرفیت های استان برای برگزاری آن استفاده کنیم.

دکتر محمد جهانگیری مشاور عالی و اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش گردشگری سلامت که با حضور معاون استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مدیران استان برگزار شد، گفت: این همایش به منظور معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای حوزه سلامت استان و همچنین با هدف سیاستگذاری و هماهنگی اجرایی در مقوله سلامت برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری همایش، اظهار کرد: هشتم تا نهم آذرماه زمان برگزاری این همایش خواهد بود که هماهنگی های لازم برای حضور مهمانان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده تا بتوانیم از طریق آن ظرفیت های گردشگری سلامت استان را معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمام ظرفیت های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود

از تمام ظرفیت های استان قم برای برگزاری همایش گردشگری سلامت استفاده شود