مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-26بين الملل

پسکوف: تانک های آمریکایی «آبرامز» هم در آتش جنگ اوکراین خواهند سوخت


سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) با اشاره به تانک های آمریکایی آبرامز که اخیرا وارد اوکراین شده اند، گفت که این تانک ها همانند دیگر تسلیحات غربی در جنگ اوکراین خواهند سوخت.

- پسکوف: تانک های آمریکایی آبرامز هم در آتش جنگ اوکراین خواهند سوخت سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) با اشاره به تانک های آمریکایی آبرامز که اخیرا وارد اوکراین شده اند، گفت که این تانک ها همانند دیگر تسلیحات غربی در جنگ اوکراین خواهند سوخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در یک جلسه توجیهی بیان کرد: تانک های آمریکایی آبرامز تسلیحات جدی هستند اما آن ها همانند دیگر سلاح ها خواهند سوخت.

هیچ سلاحی قادر نخواهد بود موازنه قدرت را در منطقه عملیات نظامی روسیه تغییر دهد.

روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه به نقل از دو مقام دفاعی آمریکا گزارش داد، اولین تانک های آبرامز ساخت این کشور به اوکراین تحویل داده شده اند و ولودیمیر زلنسکی این خبر را تایید کرد.

پیش از این نیز نیروهای مسلح روسیه بارها تانک های آلمانی پیشرفته لئوپارد و نفربرهای آمریکایی بردلی را در میادین جنگ اوکراین منهدم کرده بودند.

اعزام تیم های نظارتی به قره باغ تنها در صورت رضایت جمهریو آرذبایجان ممکن است سخنگوی کرملین در قسمت دیگری از اظهاراتش گفت، اعزام هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: تانک های آمریکایی «آبرامز» هم در آتش جنگ اوکراین خواهند سوخت

پسکوف: تانک های آمریکایی «آبرامز» هم در آتش جنگ اوکراین خواهند سوخت