مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 05:552023-10-09ورزشي

6 ورزشکار از استان اردبیل به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 6 ورزشکار از استان اردبیل در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اکبر ورودی اظهار کرد: حسن جعفری و مصطفی شهبازی در رشته گلبال، محسن طلوعی و زهرا حبیبی در رشته بسکتبال با ویلچر و مهران افراشته و فرهاد آقامرادی هم در رشته بوچیا از هیات جانبازان و معلولین استان اردبیل به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: در بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو علاوه بر این 6 ورزشکار، یوسف صبری در رشته ورزشی ووشو و شهرام شهبازی هم از داوران باسابقه دوومیدانی حضور داشتند و به عبارتی در مجموع هفت ورزشکار و یک داور از استان اردبیل در این رقابت حضور دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به درخشش یوسف صبری و کسب مدال طلا در رشته ووشو بازی های آسیایی توسط این ورزشکار، بیان کرد: شهرام شهبازی داور شایسته اردبیلی مسابقات دو و میدانی 100 متر را در این بازی ها قضاوت کرد.

ورودی اضافه کرد: حسن جعفری از ورزشکاران پرافتخار در رشته گلبال که 17 سال عضو اصلی تیم ملی گلبال کشورمان است، تاکنون در سه دوره از بازی های آسیایی حضور داشته و در هر سه دوره در کنار تیم مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ورزشکار از استان اردبیل به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند

6 ورزشکار از استان اردبیل به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند