مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-16سياسي

«امام محله ها» گره های کور حاشیه شهرهای بزرگ را باز می کنند


نماینده مردم سنقرکلیایی در مجلس شورای اسلامی بر افزایش توسعه فرهنگی مساجد و نقش امام محله ها تاکید کرد و گفت: مساجد کارکردهای زیادی دارند که اگر امام محله ها هم به آن اضافه شوند و نقش خود را بدرستی ایفا کنند، - امام محله ها گره های کور حاشیه شهرهای بزرگ را باز می کنند نماینده مردم سنقرکلیایی در مجلس شورای اسلامی بر افزایش توسعه فرهنگی مساجد و نقش امام محله ها تاکید کرد و گفت: مساجد کارکردهای زیادی دارند که اگر امام محله ها هم به آن اضافه شوند و نقش خود را بدرستی ایفا کنند، می توانند در مسئله خدمت به جامعه، پرچم دار و راهبر باشند.

  حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقرکلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مساجد ابزارهای مناسبی برای سنجش پیشرفت جامعه هستند، گفت: باید توسعه فرهنگی و نقش امام محله را بیشتر کرد.

مسجدی که رویکرد بهتری در مسائل دارد، بهتر نسبت به پدیده ها واکنش نشان می دهد و هرچه حضور مردم در این سنگر بیشتر باشد، پیشرفت مردم آن منطقه را نشان می دهد.

به همین دلیل است که در برخی مساجد، هنگام برپایی نماز جماعت جای سوزن انداختن نیست و مردم در صفوف به هم فشرده حضور دارند؛ بنابراین اگر در برخی محله ها و مناطق، بین مردم و مسجد فاصله افتاده است به دلیل عدم توسعه و مشکلات زیر ساختی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امام محله ها» گره های کور حاشیه شهرهای بزرگ را باز می کنند

«امام محله ها» گره های کور حاشیه شهرهای بزرگ را باز می کنند