مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-04اجتماعي

8 هزار راننده گوشی به دست جریمه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری طرح تشدید برخورد با تخلفاتی، - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از جریمه 8 هزار دستگاه خودرو به دلیل استفاده راننده از تلفن همراه در حین رانندگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: از ابتدای هفته جاری طرح تشدید برخورد با تخلفاتی، چون نبستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی آغاز شده است.

وی افزود: اعمال قانون در خصوص تخلف نبستن کمربند ایمنی 4000 مورد بود که بیشتر مربوط به سرنشینان جلوی خودرو بوده است.

وی گفت: تقریباً بستن کمربند ایمنی در جامعه نهادینه شده است، ولی باز هم نیاز است که بیشتر به آن توجه شود چراکه دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ نیز همین موضوع و نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در بحث استفاده از تلفن همراه در این 4 روز بیش از 8000 هزار دستگاه وسیله نقلیه به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در شهر تهران اعمال قانون شدند یعنی روزانه بیش از 2 هزار ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار راننده گوشی به دست جریمه شدند

8 هزار راننده گوشی به دست جریمه شدند