مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-16بين الملل

راشاتودی: اسراییل از ورود کمک های انسانی به غزه ممانعت می کند


خبرنگار شبکه روسی «راشاتودی» از گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه گزارش داد که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود درخواست های مکرر سازمان های جهانی و کشورهای مختلف از رژیم موقت صهیونیستی برای رفع محاصره کامل نوار غزه، حجم زیادی از کمک های بشردوستانه منتظر مجوز ورود هستند.

خبرنگار شبکه روسی راشاتودی امروز (دوشنبه) از گذرگاه رفح در مرز مصر و نوار غزه گزارش داد که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه می شود.

خبرنگار راشاتودی به نقل از منابع دخیل در روند میانجی گری بین رژیم کودک کُش صهیونیستی و مسئولان فلسطینی خبر داد که باوجد انتشار اخباری مبنی بر حصول توافق آتش بس و ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه، اما گذرگاه رفح همچنان مسدود است.

این منابع به راشاتودی گفتند که این گذرگاه برای مدت کوتاهی فقط برای خروج اتباع خارجی باز بود ولی زمانی که فلسطینی های وحشت زده سعی کردند از نوار غزه بگریزند، مسئولان مصری مرز را بسته اند.

تصاویر منتشرشده از گذرگاه رفح نشان می دهد که حدود 100 کامیون با هزار تن کمک های بشردوستانه منتظر ورود به نوار غزه از خاک مصر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راشاتودی: اسراییل از ورود کمک های انسانی به غزه ممانعت می کند

راشاتودی: اسراییل از ورود کمک های انسانی به غزه ممانعت می کند