مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-26اقتصادي

واحد های نمونه صنعتی و معدنی کرمان معرفی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کیان سیدی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در مصاحبه ای با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین همایش ملی بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد، - سیدی گفت: بیست و هفتمین همایش روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک استان کرمان، پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کیان سیدی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در مصاحبه ای با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین همایش ملی بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد، افزود: ششم مهرماه (پنجشنبه جاری) بیست و هفتمین همایش استانی روز صنعت و معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با حضور مقامات استانی و ملی در محل تالار فرهنگ و هنر برگزار می شود.

او گفت: پنجاه و شش واحد صنعتی و معدنی در قالب عناوین واحد های نمونه صنعتی، واحد های نمونه معدنی و صنایع معدنی، طرح های نمونه، احیاگر برتر، کارآفرین جوان، پیشکسوت صنعتی و پیشکسوت معدنی تقدیر می شوند.

وی افزود: ارکان بخش حاکمیتی و بخش خصوصی در این همایش به بیان نقطه نظرات و مسائل روز حوزه صنعت و معدن و کسب و کار خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های نمونه صنعتی و معدنی کرمان معرفی می شوند

واحد های نمونه صنعتی و معدنی کرمان معرفی می شوند