مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-18سياسي

سردار ذوالقدر: امروز تمام دنیا رژیم صهیونیستی را کودک کش می داند


فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) گفت: امروز تمام دنیا بدون استثنا رژیم صهیونیستی را کودک کش می داند و استقامت فلسطینیان ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عصر امروز در اجتماع محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: بیش از نیمی از شهدای فلسطین کودکان و زنان هستند و امروز شاهدیم که این جوانان و نوجوانان که نسل نو هستند برای زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) اینجا حاضر می شوند و با اشتیاق این فرهنگ زیارت را می بینند.

وی افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس 180 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که بیش از 3 هزار شهید منتسب به شهرستان ری هستند و این قدرت خداوند است که این آرمان را نسل به نسل رسانده است.

وی گفت: اندیشه و دین مرز جغرافیایی و مرزی ندارد و ما امروز از این مرزها عبور کردیم و برای فلسطینیان اول باید قلب ما با آنها باشد که بدون استثناء قلب مردم ایران با آن هاست و من یقین دارم تمام مردم ما قلبشان با آن هاست و این قلب راه مبارزه است و دعای مردم اثرگذار است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) افزود: نباید در هیچ اجتماعی این مقوله مهم را فراموش کنیم و خدایی که این اراده را به فلسطینی ها داد و این سرافکندگی برای همان کسانی است که تجهیزات کامل نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ذوالقدر: امروز تمام دنیا رژیم صهیونیستی را کودک کش می داند

سردار ذوالقدر: امروز تمام دنیا رژیم صهیونیستی را کودک کش می داند