مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:352023-09-26پزشكي

پرداخت معوقات طرح تعرفه گذاری پرستاری در آینده نزدیک


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هر چند پرداخت های اجرای تعرفه خدمات پرستاری در سال گذشته به صورت علی الحساب بوده اما محاسبات در حال تکمیل است و معوقات پرستاران به زودی پرداخت خواهد شد.

- علیرضا توقیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت معوقات محاسبه نشده طرح تعرفه گذاری پرستاران در سال گذشته خبر داد و افزود: از مرداد تا اسفند سال گذشته کارانه پرستارانی همدان محاسبه و طی چند مرحله به حساب کادر پرستاری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است.

وی افزود: هر چند پرداخت مبالغ اجرای تعرفه گذاری به صورت علی الحساب بوده اما محاسبات اجراس طرح از مرداد تا پایان سال قبل در حال تکمیل است و معوقات پرستاران به زودی پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پرداخت طرح تعرفه پرستاری در سال 1402 عنوان کرد: در تلاش هستیم به کمک وزارت بهداشت سامانه اطلاعات بیمارستانی به سامانه کارآمد متصل شود تا محاسبات خدمات پرستاری سریع تر انجام شود.

  وی در ادامه گفت:در صورتی که اطلاعاتی بیمارستانی به سامانه کارآمد متصل شود پرداخت کارانه پرستاران براساس خدمات ارائه شده توسط هر فرد پرداخت خواهد شد.

توقیری با بیان اینکه در سال گذشته 17 بسته خدمات پرستاری ثبت شده که در سال جاری این تعداد به 27 بسته افزایش یافته است، اذعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت معوقات طرح تعرفه گذاری پرستاری در آینده نزدیک

پرداخت معوقات طرح تعرفه گذاری پرستاری در آینده نزدیک