مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-30اقتصادي

با مصرف بهینه و ایمن از ایام سرد سال عبورکنیم


مدیرعامل شرکت گاز فارس خواستار افزایش دقت مشترکان در استفاده از وسایل گرمایشی در آغاز فصول سرد سال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر میدانشاهی با هشدار نسبت به استفاده ایمن از وسایل گازسوز گفت: آنالیز علل حوادث ناشی از آتش سوزی و انفجار در استان فارس دربردارنده این موضوع است که بیشترین سهم مربوط فرسودگی، پارگی و پوسیدگی شلنگ گاز بوده و این در حالی است که این امر با بذل توجه و هزینه ای اندک به راحتی قابل پیشگیری است.

وی با اشاره به این موضوع که استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد نقش عمده ای در بروز حوادث دارد، اظهار داشت: شهروندان باید قبل از راه اندازی وسایل گازسوز، از بازبودن مسیر دودکش و استفاده از کلاهک H اطمینان حاصل کرده و با استفاده از شیلنگ و بست استاندارد اقدام به اتصال وسایل گازسوز استاندارد به انشعاب گاز کنند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: اطمینان از باز بودن و تمیز بودن مسیر دودکش، آبی بودن شعله بخاری و اطمینان از عدم نشت گاز با آزمایش کف صابون در محل های اتصال از دیگر توصیه های شرکت گاز استان فارس به مشترکان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آمار قربانیان حوادث گاز نسبت به سنوات پیشین مسیر کاهشی داشته، بیان کرد: استفاده ایمن از وسایل گازسوز استاندارد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مصرف بهینه و ایمن از ایام سرد سال عبورکنیم

با مصرف بهینه و ایمن از ایام سرد سال عبورکنیم