مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-21اقتصادي

شتاب توسعه آبرسانی به روستاها در دولت سیزدهم


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی به عنوان یک سیاست راهبردی پس از دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد نادرخانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای چهارمین طرح آبرسانی روستایی در قره پشتلو زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی یک لیتر بر ثانیه، نصب دستگاه پمپاژ و برق رسانی و احداث 150 متر خط انتقال است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح آبرسانی از محل منابع داخلی تامین و با بهره برداری از آن جمعیتی افزون بر 400 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی بیان کرد: امسال در قالب اجرای طرح های محرومیت زدایی سه روستای دیگر شامل روستاهای حاج سیران ، چمالو و جوره کندی نیز در بخش قره پشتلو آبرسانی شده بودند.

نادرخانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با زیر پوشش قرار گرفتن روستاهای قره پشتلو پایین ، بیرون ده و سلیمان بلاغی ، همه روستاهای بخش قره پشتلو زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب توسعه آبرسانی به روستاها در دولت سیزدهم

شتاب توسعه آبرسانی به روستاها در دولت سیزدهم